Kızlar merhaba, 7.5 ay önce spinal oldum. Ondan mıdır bilmiyorum son 1 aydır belim çok ağrıyor belki de alakası yoktur bilmiyorum. Önerebileceğiniz bir krem var mı ? Birde regl dönemim ağrılı geçiyor emziriyorum da ilaç ne içebilirim ? Şu virüs 🦠 geçtikten sonra doktora gideceğim ama o zamana kadar bilgilerinize ihtiyacım var 😔