Merhaba oğlum 10 ay 22 günlük sezeryan Doğum yaptım hiç adet olmamıştım Doğum kontrol hapı kullanıyorum doktorumun izniyle geçen hafta ara ara lekelenme tarzı kanamaya benzer koyu renkli damlacıklar olmuştu bir haftadır yoktu bugün yine bir kaç damla vardı korunduğum halde hiç birisi %100 değil diye korkuyorum adet olmasam da yumurtlamam başlamıştı çünkü yumurta atılımı başlamış demi ultrasonda adet olamıyorum diye gittiği de normal genetik olabilir olamamak demişti ama bu gelen kan beni çok korkutuyor