Rumeysa- Merhaba hanımlar 2 ay 10 günlük bir kızım var ve uzun bı zamandır kakasını uyarı yapmadan kendi başına yapamiyor şimdi bu virüsten dolayıda hastaneye götürmeye çekiniyorum sizce ne yapabilirim başına böyle bişey gelen varmı
ShrBakar Rumeysa- Biogaia diye bir probiyotik bağırsak flora düzenleyici hiçbir zararı yok bağırsakları düzenliyor kakasinida ayrıca, günde bir kez 5 damla veriliyor hep aynı saatte olacak şekilde, faydası kanıtlanmış tek probiyotik damlaymis
Rumeysa- ShrBakar Anladım canım teşekkür ederim eşime soyliyim akşam eczaneden alsin bakalım bı deneyelim inşallah iyi gelir
Bulutsevda Bebeginiz sadece anne sutu aliyorsa 10 gune kadar yapmamasi normal. Surekli uyarilma yapmayin bekleyin kendisi yapsin. Anne sutununu bagirsaklari emilim yaptigi icin gec yapabiliyor.
Rumeysa- Bulutsevda evet sadece anne sütü alıyor bende bekleyip kendi yapmasını istiyorum ama yapamayınca da çok agliyo dayanamıyorum sonra
Cananmiran Rumeysa- canım benimde oğlum öyleydi götürmüştüm doktoruna 10 güne kadar yapmaması normal demişti
AreninAnnesi7301 Rumeysa- 1 çay kaşığı zeytinyağı demişti dr bana hem çocuğu besler hem de kabizligina iyi gelir dedi emiyosa ağzına kaşıkla mama yiyorsa da mamasina karıştır dedi gerçekten iyi geldi ama saf zeytinyağı olacak
Rumeysa- AreninAnnesi7301 banada kayınvalidem zeytinyağını suya koyup ver demişti ama bi iki kere verdim ama suda vermek istemiyorum aslında ama işte o vermemi söylüyor
Aysegul1910 Rumeysa- bi çay kaşığı verebilirsin hemşirene danışıp biz öyle yapmıştık saf hakiki zeytinyağından bi çay kaşığı içirmiştim veya mamasına katıyordum iyi geliyordu
AreninAnnesi7301 Rumeysa- Boşver sen onu ya ağzına yada mama yiyorsa mamasina karıştır nerden bilecek bisey e de maydanoz olmasalar