Merhaba 👋
6 ay 14 günlük bebeğim var, son 2-3 haftadır gece uykularımız değişti saat başı kalkmaya başladı. Akşam 9-9 buçuk gibi yatırıyorum 12-1 gibi kalkıyor o saate kadar normal yani bende eve gelen giden olduğu için mutfağı falan toparlama derken 12yi buluyor uyumam tam yatıyorken kızım kalkıyor. Sonra serüven başlıyor ve her saat başı kalkıyor emzirip tekrar yatırıyorum. Gece uykusuna geçerken de emzirip pış pış sesi açıp sallayarak uyutuyorum. Yani bazen memede uyuyor bazen de sallayarak. Gündüz uykuları iyi. Ama geceler 😐 dişimiz yok daha şişlik falan da yok. yani sorum sizinkiler nasıl böyle sık sık uyanmasının sebebi destekli uyuttuğum için mi ? Ya da ne yapabilirim bir öneriniz var mı??