Ertugrulun_Annesii Tosbigim elbette geçer.. ibadetten öte kalıcı ne var ki .. cokca dua et.. Rabbim yardimcin olsun 🌸
EminEymen15 Tosbigim anlatmak istemiyorsan neden mail gidiyor felan diyorsun içinde sakla ozaman. Niye milleti merakta bırakıyorsun?
Tosbigim EminEymen15 hesap mı vereceğim? Yaşayan bilir kimisi anladı çokta tatlı davrandılar. Kimiside sizin gibi. Sizin merakınızı giderip yaşadığım travmayı size eğlence olsun diye anlatmam. Belki bir gün içimi dökerim diye düşündüm o yüzden yazdım. Lafa bak hanımefendiye hesap vereceğiz.
Asyam89 Ay ben okuldaki rehber ogretmene asiktim. 😂lise son sinifta hocam stresliyim sikintilarim var diyip kapisini asindiriyordum. Allah razi olsun sayesinde ben de ogretmen ciktim. 😀