Glsm28 Lise zamanında bileğe kadar botunun içinde ve kolumun içine kopya yazıp koymuştum. Tam yazdığım şey soru olarak geldi bakarken hoca "Hey sen hemen buraya gel kopya mi cekiyorsun"dedi. Hayır dedim. Kağıdı hemen büküp ayakkabinin içine kolumdakiji de buruşturup içime attim. Allah’ım hoca üzerimi aradi ceplerine baktı Allah’ım inşallah kağıt hışırdamaz eline gelemz diyorum.
Hoca napıyoedun orda dedi. Sıranın altında da sakız çöpü vardı, onu attım hocam kopya sanmayın diye dedim. İyi geç yapma bir daha dedi. Allah’ım heyecan doruktaydi.
O hocamla hala ekliyiz birbirimizde yazıyoruz ara ara ben ona itiraf edemedim kopya çektiğimi o ise beni kopya çekmedi sanıyordu 🤭