Hllugr Kızlar ben dün bi post açmıştım hastaneye gidiyorum dua edin diye boğazım ağrıyor doluluk ve kuruluk hissediyorum ve hafif hafif öksürüyorum bu neden olabilir psikolojik olabilir mi benim gibi olan var mı içime biraz şu serpin lütfen?
Baharoyku Hllugr bende şimdi post açtım 4 gündür öyleyim acaba düşündüğümüz icin mi oluyor anlamış değilim 🙄
Asyatuba Hllugr psikolojik olabilir bi kere öksürdüğümde bile şüpheye düşüyorm acaba mı diye. Ama o virüs bazı kişilerde anlaşılmadan gidiyormuş kişi farketmiyormuş bile şu zaman da hepimiz korkar olduk uzmanlar da korkmayın alışın diyor
_alya_ Hllugr bende oyle oluyorum öksurmeye korkuyorum bazen sanirim pskilojik. Surekli dusundugumjz icin oyle hissediyoruz
Hllugr Baharoyku hmm görmedim bende 4gundur aynıyım hastaneye gitmek istemiyorum da napicam bilmiyorum eşim ateşin falan yok genellikle ateşi olanlar gidiyor dedi bilmiyorum çok kararsızım
Zeynepikram Baharoyku ay bnde 4 gün oldu öyleyim öksürüyorum bazen çok şiddetli bazen çok hafif. Ama doğum yapalı 21 gün oldu hala uykuda çok terliyorum terim üstünde kuruduğu için öksürüyorum siye düşünüyorum ama bilmiyorum ya aslında hiç dışarı da çıkmıyorum. Siz dışarı çıkyormusunuz
Baharoyku Hllugr anladim canim ben gitmem hastaneye cok cok acil olmadıkça zaten bebeğim var asla gitmem ben çok kötü değilim öksürük yok arada oyle cok kasininca hafif oluyo ateş falan yok niye olduğunu anlamış değilim ya üşüttüm yada psikolejik sanırım cunku cok stres yapiyorum heryerde su virüs çıkıyor karşıma
Hllugr Baharoyku inşallah psikolojiktir sürekli dua ediyorum Rabbim hasta olanlara şifa versin şüphesi olanlarda inşallah yakalanmasın diye
Baharoyku Hllugr 3vet cnm benimde öyle ya üşütmüş de olamazmiyiz illa virüs mu normal insanların da boğaz agrisi olur usutunce .biryerim ağrısa korkuyorum artık nasil bir şeyse
Hllugr Baharoyku normal boğaz ağrısı gibiydi sonra bi doluluk hissi gelmeye başladı yemek yerken yutkunamıyorum sanki
Hllugr Baharoyku Aynen demekki oluyormuş bende şikâyetlerim çoğalırsa giderim ozaman şimdi gidipte kendimi riske atmayayim
Baharoyku Hllugr gitme canim cok acil olmadıkça sicak birseyler ic istersen ballu sut falan belki düzelir
Baharoyku Asyatuba evet bende oyle 4 5 gündür boğazım yanınca daha cok endişe ettim belkide psikolejik olabilir 🤷♀️
Hllugr Asyatuba dışarı çıkmıyoruz izole halindeyiz inşallah varsa bile hemen geçiririz hastaneye falan gitmeden
Baharoyku Zeynepikram yok cnm ben de çıkmıyorum hic sadece anneme gitmistim yada annem gelir eşim fotoğrafcı o calisiyor arada cekimi oluyor yada ofisde onun dışında disari çıkmıyoruz
Hllugr Zeynepikram yok ben hiç çıkmadım ama eşim işe gidiyor tabi virüsten dolayı birbirimize çok yaklaşamıyoruz lakin yinede korkuyor insan daralıyorum bazen hep kendimde arıyorum o belirtileri
Hllugr Zeynepikram sağlık bakanlığının hazırladığı bi corona testi var onu yaptım bi riskiniz yok yazıyordu.