Ya kızlar kafam allak bullak oldu sağlık ocağının verdiği ferrumu kullanmak istemiyorum paraben parfüm vs yüzünden devlet hastanesinde doktorumuz çokta iyi aslında ama ocean ve diğer markalardaki Demir oranının çok az olduğunu bebeğin ihtiyacını karşılaması için bir şişe tüketmesi gerektiğini söyledi , paraben ve diğ maddeler azımsanabilecek düzeyde ona gelene kadar evde telefon wifi kullanmanın yayan radyasyonun parabendenden daha tehlikeli olduğunu söylüyor. Ama instagram daki bütün özel doktorlar da diğer markaları öneriyor? Sizler ne kullandınız ferrumu alıp pişman olan değiştiren yada memnun kalan varmı