Bugün ek gıdaya başladım kızım 5.5 aylık. Buharda hasladıgım havucu ezdim. 1 çay kaşığı verilecek diye 1 çay kaşığına doldurdum laaaps diye çocuğa yedirmeye çalıştım koca 1 çay kaşığını ahahahaha. Sonra kendisi attı zaten hepsini ben de daha minnak minnak vermeye başladım pirinç tanesi kadar. Dilinde baya çevirip dışarı attı sürekli ama ben verdim. Yutma aşamasında da birkaç kez öğürdü. 1 2 lokma yedikten sonra ağzını açmak istemedi. Yani ilk deneyim başarısız geçti diyebilirim kızlar 😂 ağzını açmak istemeyince üstüne girmedim 15 dk oynadıktan sonra bu sefer minik havuç dilimlerinin arkasından ufak çay kaşığı su vererek denedim yutması kolay olsun diye. Bu sefer daha iyiydi 2 3 kez yuttu sonra bıraktım. Kısacası çok başarılı olduğumuzu söyleyemem kızlar 😂😂 yarın bir tatlı kaşığı yedirmeye calısıcam.
Bugün ek gıdaya başlayanlar varsa beraber ilerleyelimm😍😍😍