Dün akşam bir ton bulaşık vardı o kadar yorulmuştum ki dedim sen yıkar mısın Allah var hep dediğime yıkar fbir tane tabak denk geldi altında ufacık bir leke vardı gülerek işte ben senden temiz yıkıyorum ev iş konusunda temiz yapıyon da bulaşıkta sınıfta kaldın 😡 siz kadınlar üşenerek yapıyorsunuz herşeyi bu nedir falan dedi. bunu daha öncesinden kaç defa daha söyledi . Toplasan üç defayı geçmez bu gördüğü tabakta ki leke . söyleme alınıyorum dedim neye yetişeyim . Bu arada bulaşık makinem yok . Gün içinde evi topla temizle ve her gün silerim ben mutlaka bebekle ilgilen akşama kadar yemeğimi zor yetiştiriyorum birde çeşit çeşit yemekler yapıyorum hergün farklı yemekler yapıyorum üstüne akşam oluyor bir iki tabak değil ki tenceresi var bir sürü tabağı var o orda içerde oturur dakka başı çağırıp gel bebek ağlıyor diyor bir bulaşık bir bebek derken hızlı hızlı yıkamaya çalışıyorum 🙄 anlayışsız o an dedim üstüne atla döv kolaysa hep sen yap kırk yılda bir bulaşık yıkıyon TAbiki temiz yapmaya çalışacan. Varmı sizde de eşi her işe karışan 😣