Portakal başta emzirme sorunu yaşayan biri olarak destek olmak istedim.. Sütün indimi sütün yetmiyormu bu çocuğa yaramıyor diyen bi anne kaynana ve koca karı grubunu harika bi doktorla yendim. Şimdi sütümde var bebeğimede yarıyor çok şükür mama arama gibi olayada girmiyoruz. Bağışıklığı ve kemik gelişimide çokiyi ilerliyor. Neden başka annelerede faydalı olmayayım neden bebeğim gibi her bebekte anne sütünün tadına bakmasın…amacım sorgulamak değil yardımcı olmak..bunuda nedenini bilmeden yardım edemem diye düşündüğüm için sordum