Benim kızımda 5 aylıktan beri uykusunda ağlıyor kendi uyanmıyor ama ben hemen alıyorum yataktan sakinleştiriyoeum şu an 9 ay bazı gunler geçiyor bazı gunler çok aşırı kalkıyor sebebini psikolog olmama rağmen çözemedim Heralde rüya görüyor 😂 yurumek için uğraşyo gece bazen kalkıp yurume ye calısıyor çok komik uyuyor Bi anda uyanıp ayağa kalkmaya çalışıyor gene uyuyor gene kalkıyor aynı döngü devam ediyor 😂😂😂