Bizde de aynı şey var artk ağlayarak uyanmyor yada ağlayarak bişey anlatmaya calsmyor bağryor eğer yaplmadysa bı muddet sonra kzyor bu sefer yalandan ağlıyor gibi ama bağryor çok onuda sordm normalmiş sesini tanyormus vede ilgi ve degisk şeyler yapılmasını istyorms ben oyun etkinlik ve sesler dinletyorm hoşuna gidiyor oynamak istyor farklı şeylerle