Bybrs03 6.ay aşısı yaptıranlar buraya bakabilirmi nasıl iğne şeklinde mi ağızdan mi menenjit mı yapıldı hangi aşı yapıldı?Cuma günü 6.ay aşımız var merak ediyorum şu kötü durumda da nasıl olucak bilemiyorum🤷🏻♀️
Selenay Bybrs03 canım menenjit ücretli aşı onu devley karşışamıyor ve belli ayları var doktoruna bi sor 6. Aydaki menenjit değildir yani
Samya Bybrs03 yanlış hatırlamıyorsam bi tane ağızdan bi tane yine bacaktan yaptılar. Ne aşısı olduğunu unuttum 🙄 deftere bakınca yazarım canım yazan çıkmazsa şuan kızımı uyutmaya çalışıyorum da
Suprizyumurta Bybrs03 biz dün yaptırdık. Bir damla iki tane de iğne oldu. Ateş en fazla 37 oldu. Calpol verdim. Çocuk felci, Beşli karma, hepatit b, konjuge pnömokog aşıları sanırım 😊
Samya Bybrs03 Arkadaş yazmış onlar yapılmış biz menenjit yaptırdık 2-3-4-5.aylarda 2 Farklı özel menenjit yaptı doktorumu
Arse_18_yek Bybrs03 Biz 2 hafta önce yaptırdık bu olaylar olunca 6.ayımıza girer girmez aradım hemşireyi oda gel dedi 1 ağızdan 2 bacaktan yaptılar canım biraz yakıyor sadece