KıZlar 12 günlük bebeğim var ve dün akşam 8de ağlamaya bi başladıysa gece 12ye kadar sürekli bi ağlama ve huysuzluk altı temiz karnı tok gazını çıkarttı ama uyumuyor. tam anlamıyla bi uyku düzeninin olmasını beklemiyorum ama bu şekilde ağlaması normalmi değilmi bilmiyorum. Hergün sabah Buna benzer bi huysuzluk yapıyo ama bu başkaydı.