Alyaerva ben yaptırdım,2.ay aşılarının devamı 4.ay aşıları,ateşinin olacağını pek sanmıyorum bence ihmal etmeyin.önlemlerimi alarak gittim sağlık ocağına girip çıkmam 5 dk bile sürmedi gitmeden bizi takip eden hemşiremizide aradım bekliyordu zaten aşı çok önemli lütfen ihmal etmeyin