Sevilay61 Arkadaşlar 1 yaş olup da balık yağına başlayan var mı? Malum, doktora gidemıyoruz ki soralım . Başlamam gerekirse ne miktarda vermeliyim?
Esmaky Sevilay61 bende beklym burda g3cen post actim ama kmse yazmadi bazen isine geldiklerine yaziyolar sanirim yada gormediler 😌
bluem Sevilay61 🖐️ bn basladim ocean kullniyorum tok karnina bi tatli kasigi arada unutyruz ama vermeye calisiyorum
Burcu77 Sevilay61 doktoruma mollers alicam demistim ama bi tanıdığımda ocean varmis kullanirmisin dedi bitene kadar onu kullanicam portakalli ve guzel hergun veriyorum
Mihribanalp Benimde oğlum yeni 1 yaşına yeni girdi arayış içindeyim balık yağı için doktorumuz haftada 2 kez balık yiyorsa vermene gerek yok demişti ama yemiyor maalesef sizce en iyi ürün hangisi
Mihribanalp @kisgunesi-0102 kisgunesi-0102 teşekkür ederim bende ocaen mollers nutrigene bakıyorum daha karar gerekeşdm ☺️
Deletedmom138 Mihribanalp istavrit hamsi çinekop tüketiyoruz canım haftada 2 defa mesela 15 tane istavrit ayıklıyorum iyice veriyorum çok seviyor