aselimm12 Benim oğlum da gündüz memeyi almak istemiyor. Eşimle sallıyoruz biraz uyku moduna girmeye başlarken sakinleşirken veriyorum memeyi. Mamayi biberonda veriyorum gerçi akışını kendi kontrol ediyor ama yine de iyi değil demek ki. Siz mama kullanıyor musunuz? Benim yaptığımı bir deneyin isterseniz uykuluyken verin. Bir de 3. Ayda etrafa ilgileri çok olmaya başlıyor sessiz bir ortamda emzirin. Benimki biberonu dahi almak istemiyor etrafa bakınıyor ortamda birileri ya da ses olunca.