Yigitoglum_2 Ayına göre sebebi değişebilir.
Eğer 3 ayın altındaysa cok normal. Henuz mide kapasitesi cok küçük. Sütünüz ise fazla geliyor e haliyle bebegin midesi dolup taşıyor, sonuç olarak kusma olarak kendini gosteriyor.
Emerken gaz yutuyor da olabilir. Minnacik midesi gaz ile dolunca emme sonu gazı çıkarayım derken hoop sütler de boşalıyor.
Siz en iyisi sık sık agzindan gazini alarak emzirmeye devam edin. 3.ayin sonunda azalacak şeyler bunlar..
He tabi bebeğinizin ayı buyukse öyleyse bosa yazdim bunlari 🤗