Aysegul06 genelde EEG çekiliyor. Kafasına 30 40 tane vazelin gijbi bir şeyle kablo yapıştırılıyor. O sırada bebek uyuduğu icin hiçbir sey hissetmiyor tabi. Yastigini uyku oyuncağını ve battaniyesini götürmüştüm Ben emzirerek uyutmuşum. Yarim saatlik bir işlem bir sıkıntısı yok. Benim kizim havale geçirmişti o yuzden gitmiştik