Deriko Merhaba arkadaşlar agulıne gaz damlsı kullanan varmı varsa memnun mu bıo gıo kullanıyorım ama bunuda ıı dıyorlar bıtkısel memnunmusunuz alıcamda
Seramsera Deriko ben metsille beraber kullandım pek etkisini görmedim dünden beri sabsimplex beraber kullanıyorum bakalım
Cqdm46 Ben biogaiayla beraber kullandım, sıkıntısı olduğunu hissettiğin anda ve bir sabah bir akşam olmak üzere kullanıyordum ve çok yararını gördüm.