Evet yapiyorlar kimin evinde misafir kaliyorsaniz onun bagli oldugu dr.a gidiyorsunuz misafir hasta oldugunuzu soylediginde yapilmasi gerekiyor yasal olarak bazi yerler sorun cikarabiliyor saglik bakanligini arayip sikayet edebiliyorsun benim bu sebepten dolayi 2 defa sikayet etmisligim var da😁😁😁