Balevlatlar123 Çok geçmiş olsun, mutlaka bir sağlık kuruluşunu arayın acili arayıp doktorla görüşebilirsiniz. Siz yazınca aklıma geldi bizim komşunun kızı vardı biz küçükken, kız sürekli sabun yerdi kimse de yeme demezdi ve kıza bişey olmazdı hayret verici 🤷🏼♀️