Mrvshn yok neden kötü yaptınız ki ben bu bayanın postunu hatırlıyorum herkese beddua etmişti bi de utanmadan zeytin yagi uste çıktı buna rağmen yardimeden oldu sizin gibi... Benim de esim 7 aydır çalışmıyor yeri gelince bende çevremden sırf bebeğim için istiyorum ama kimseye de beddua etmiyorum yani