Ozlemmnurr 40′ım çıktıktan 1 hafta sonra adet oldum ama lekelenme şeklindeydi 12 gün falan sürdü bi gün vardı bigün yoktu. Son 3 gündür normal adet kanamasına döndü biraz fazla gibi normal mi bu durum böyle bişey yaşayan var mı aranızda?
baturalpim Ozlemmnurr bnde suan sizinkiyle ayni durumu yasiyorum. Doktora gidicektim yarn ama su korona belasndan dolayi gitmk istemiyorum
Hilalmhsn Ozlemmnurr Canım benimde 40 ım çıktı bi 10 gün sonra adet gibi kanamam oldu 2 3 gun sürdü sonra tekrar lekelenmlerim oldu bide afedersin iliskiden sonra da damla damla kan geldi lavaboda normal mi bilmiyrm
Ozlemmnurr Deletedmom280 peki biraz fazla kanama normal mi aslında çok değil aşırı derecede ama böyle olunca tuhaf geldi bana koku şiddetli ağrı vs. Yok normal herşey
baturalpim Ozlemmnurr sizinki gbi 40 im cikti lekelenmeye basladim adet kanamasi bitti sandim normal edt kani gbi olmaya basladi halada devam ediyo bakiyim artik boyle devam ederde mecburen doktora gidicem bende
Ozlemmnurr BuseCan yok doktorum çağırmadı 10.gunde gittim dikişlerimi aldirmaya kontrol etti doktor bi sorun yoktu
Ozlemmnurr Hilalmhsn adet kanamam bitti ilişkiden sonra benimde lekelenmem oldu geçti artık hepsi. Bu olaylardan dolayı doktorada gidemedim 🤦