Kızlar kızım 5 aylık artık başladı sesler çıkarmaya yavaştan arada böyle öksürüyo pes peşe bazen 5 6 kere .. acaba boğazı gidiklandigi için mi . Öksürüğün peşine bazen hapşırık da oluyo bazen oda . Hangi durumdaki öksürük hastalık belirtisi acaba uyuyan bebek de öksürük mu sıkıntılı uyurken öksürük falan yok bilgilendirin beni . Bir kere grip oldu diye çok panik yapıyorum