BalDoruk 3,5 aylıkken parmak emmesi damak yapısını bozmaz. Ellerini emmesine izin vermeniz gerekiyor. Oral dönemde olan bebekleri engellemek doğru değil. Benim bebeğimde parmak emiyor 1,5 - 2 yaşına kadar bırakın emsin dedi doktorumuz ayrıca ben kendim de araştırdım siz de araştırırsanız oral dönemde bebeğin oral ihtiyaçlarını doyurmasının önemi açısından parmağını ağzından çekmemeniz gerektiğini okuyabilirsiniz. Sağlıkla emsin kuzucuk. Sevgiler