Ececik07 Arkadaşlar sezaryen olalı 13 gün oldu ve belden korse taktım fakat dikişlerim acıyor ve kanamam arttı. Topluyor diye düşünüyorum ama yanlış mı düşünüyorum? Kullananlar böyle mi oldu? Çıkarttım ben de ama buna rağmen takmaya devam mı etmeliyim?
Tazeanne0134 Ececik07 canım hemen takabiliyorsan hemen tak ben takamadım o zaman taksaydım şimdiye göbek falan kalmazdı
Begonia4 Ececik07 sezaryende en az 15 güm beklenir sonra agrı olmazsa takılır benim 26 gün oldu ama çok hassas oldu
Defneasl71 Canım aynısını bende yasadim suan bende 22 gunluk anneyim doktorumun onerisi 40 ciktiktan sonra takabilirsin dedi
Ececik07 Defneasl71 bana da doktorum doğumdan 1 hafta sonra başlayabilirsin demişti.. teşekkür ederim cevabınız için🙏🏻
Ececik07 Begonia4 bugün 2 ayrı doktor ile görüştüm ikisi de başla dedi artık takacağım normal bunlar topluyor bastırıp dedi bileğiniz olsun arkadaşlar