Kızlar napacagimi bilmiyorum ama esimin sacmaligi yuzunden oldu sanirim. Oda isisi bebekler icin 22 24 dememe ragmen ben usuyosam bebekte üşür diyerek isiyi yukseltti 28 derece odanın isisiydi. Cocuk sanirsam bundan oturu hastalandi. Yani atesi yok kontrol ediyorum ama oksuruyor ard arda hasta gibi. Bugun doktora gittik burnu temizleyin,reflu yataginda yatirin,fazla sicak olmasin
oda flan dedi ilac verilmiyomus. Cok korkuyorum bisey olcsk bebegime diye tek basima bakiyorum annem falan yanmda degil 21 yaşındayım korkuyorum cok..