İyi geceler güzel anneler bi konu üzerine sizi danışmak istiyorum kardeşimin bebeği 27 günlük doğduğundan itibaren anne sütü ile besleniyor ama son 3 4 gündür ara ara mama takviyesi yapıyor kardeşim sütü geliyor aslında ama bebek sürekli aranıyor ve uyumuyor ama mama yı içtiğinde daha kolay uyuyor anne sütünü de 90 cc tükettiği oluyor bazen 60 cc daha 27 günlük cc sayısı fazla ama yemediği zaman uyumuyor sizce aç olduğu için mi yoksa başka bi sıkıntı olabilir mi yani ben kendi çocuğumda böyle bişy yaşamadığım için size danıştım belki aranızda bu durumu yaşayan vardır 🙏🏻☺️❤️