kevserrc bizde aynı bu ayın 13 de kontr vardı 7 kilo olduğunu söyledi gece uyku başlıyoruz artık biliyor ama böyle uyandırıp sut istiyor emzirdim ama hayla yüzünü kaşıyor uykulu uykulu meme hiç ağzında çıkmasin istiyor gözleri açık uyuyor gece lambasını da iptal ettik balkon ışığına idare ediyoruz geceyi anlasin diye korkuyoruz bu koruna denen ileten bizimde aile karabalık iç içe üst üste yaşıyoruz haliyle öpüyorlar insan tedirgin oluyor bakalim