Ya kızlar,çocugum 3 ay 8 günlük şu son günlere kadar cocugum akşam 8 de yatar gece 2-3 e kadar kesintisiz uyur, sonra 1-2 saatte bi uyanıp en fazla bi iki kere altını değiştirtip sabah da 5-6 gibi uyanırdı. Artık akşam 8 de zor uyutuyorum onda da derin dalamıyo. Sık uyanıyo. Ve en büyük sorun gece boyu gazdan uyuyamıyo.giderek gaz sorunu düzelecegine hep arttı. Şimdi bi saattir ayaktayız mesela. Emdi gaz yüzünden ıkınmaktan uyuyamadı sonra biraz yaptı ama hala uyyamıyo cok canım sıkılıyo bu duruma ya sonradan neden artar ki?? Hersey güzel giderken en azından geceleri