Kizlar iyi geceler oncelikle. 1 ay once sezeryanla doğum yaptim. Iyilesmistim aslinda hatta sezeryanin ertesi gunu agri kesici bile istemedim eve gelince agri kesici icmedim cnku gayet iyidim. Şu 2 gündür dikislerim agirmaya basladi ve gercekten rahatsiz ediyor. Acaba surekli iş yaptigim icin mi ? Evi 1 gun arayla temizliyorum cnku yeni ev yeni mobilyalar çok toz oluyor bebeğim icin temizliyorum. Yemek yapiyorum bulasık vs. Çok mu erken başladım yapmaya ya ondan mi agriyor acaba benim gibi 1 ay sonra agriyan var mi ?