Vayy bee su yazıyı şimdi okudum mart 2020 de korona bitme hayali kurmuşlar. Suan ocak 2021 deyiz korona daha beter bi hal aldı çok üzgünüm 2 yıldır mücadele veriliyor hala bitmedi aşı olayları var ama tüm ülke aşılancak aradan aylar geçecek falan falan şuan yasaklar almış başını gidiyor. Tünelin sonundaki ışığı görmek bana çok uzak geliyor