Nurbeyaz acaba sizmi yetersiz besleniyorsunuz benimde gün içinde sütüm oluyor akşama doğru daha çok şeyler atıştırıyorum ve bol bol su içiyorum su bildiginiz gibi çok süt yapıyor uyuyunca üstüne ztn gögüsler dolu dolu oluyor ztn uyku dinlenmek oda sütün kendisini üretmesini saglıyor benimde ilk zmnlar geceleri az oluyordu sütüm sabahları hiç olmuyordu bebeğim o zmn 40 bile çıkmamıştı çok aglıyordu bende mamaya başladım aptamil kulandım biberonla veriyordum alıyordu sonra ben daha fazla yedikçe sütüm artık mamadan kestim suan 3 aylığız ve anne süttü ile besleniyor