Eylembugra Kum-Lin başlanır bence yani ben 1 haftadır veriyorum bi zararını görmedim çok şükür hem seviyoda oğlum
Raniniii Kum-Lin hic korkma cnm biz ara ara baska doktorada gidiyoruz hepsi ayrı kafadalar inan bazibdoktorla bu konularda daha hassas oluyirlar ama bize denk gelmedi daha
Bebegimucizem Kum-Lin 6.ayda doğum kilosunun iki katı olması gerektiğini düşünürsek siz daha 4.ayında doğum kilosunu iki katına cıkarmıssınız. Gayet iyi kilosu
Balinannesii Kum-Lin Allahaşkına hangi doktor iyi olmadığını söyledi. Benim bebeğim 6.5 aylık 7 kilo ona bile iyi dedi. 4.5 aylık bir bebeğe göre kilosu gayet iyi maşallah kafanıza takmayın.
Yildizhan Kum-Lin takviye mama önerebilirim. Bizdede aynısı oldu mamaya geçtik. Şimdi iştahı iyixede arttır benide emiyor aptamilde içiyor