Efenin_annesi Defnenil-ceylinasel birinci ayında yaptırdık kalça ultrasonunu göz için 6. Ayda gittik hoş ben ruh hastası 3. Ayda da götürmüştüm doktor bie geldin dedi 🤣
Raniniii Defnenil-ceylinasel 1 aylikken yaptirdi doktorumuz goz icinde 3aylikken istedi ama cevreme sordum herkes yasina kadar götürmüş o yüzden ona daha götürmedik
tavsanveannesi Kalca ultrasonu 1 aylikken yaptirdik goz muayenesini de dogumdan 10 gun sonra falan yaptirdik ama kalca icin doktora gittigimizde 3 aya kadar yapilabiliyor demisti