AreninAnnesi7301 Bebeğim 7.5 aylık ancak birkaç gündür sık sık uyanıyor mama içmek istemiyor sadece kaşık maması veriyorum normal mamasıni da canı isterse bitiriyor dis mi bilemedim tecrübeli anneler bi yol gösterin lütfen…
mom0989 AreninAnnesi7301 biz de 7 ay 9 günlüğüz normalde ağlayan bir bebek değildir bugün anlamsızca ağladı ağrısı var gibi ama oyun oynarken gülüp susuyordu. İştah konusunda da benim kızımda biberon kullanmadığı için normal mamasına biraz katı olması için bir kaşık pirinç unu koyuyorum. Yiyor ama hanım efendi midesi bulanıyor gibi yapıyor oyuna çevirdi herşeyi.
Mammakup AreninAnnesi7301 7ay 24 günlük. Bizde bu şekilde idik. Ağlamalar kucağa gelmeler. Huysuz yemeyen bi bebekti. Atak olabilir. Bu bi süreç galiba
Ahsenay AreninAnnesi7301 bebeğim 7 ay 11 günlük yaklaşık 1 haftadır bizde kötüyüz gece yarım satte bir kalkıyor emmiyoda ama memede durmak istiyo sürekli miz miz ağlıyo üstümden inmiyo zaten uyumayan bi bebekti iyice raydan çıktı bende dişten şüpheleniyorum ama atak oluyo mu ki bu ayda
Hiranurozdemir AreninAnnesi7301 diş canm diş benim kizim alt dişini 5 aylikken cikardi cok fazla sorun olmadi ama bu 1 haftadır üst dişi cikiyor patlamis yeri ishal desen huzursuzluk desem bizde 7.5 ayligiz
mom0989 AreninAnnesi7301 evet aynen öyle. Öğürüyor bende hayır asla diyorum geri tutuyor. Biraz tavrımı belli etmek için sesimi yükseltiyorum anlıyor eşşek sıpası gözüme bakıp geri yutuyor. Hayır yaptığın yanlış diye konuşuyorum yemeye devam ediyor 😀😀
mom0989 AreninAnnesi7301 şimdi yeni birşey öğrendi yakamızdan tutup kendini sallıyor. Babası işten gelince kafasını yana doğru yatırıp babasına öyle şebeklik yapıyor. Çocuklar o kadar zekiler ki hayran olmamak elde değil 🧿♥️♥️🥰😂
AreninAnnesi7301 mom0989 Bizimki de babayı görünce bana gelmiyor babanın keyfi görmeye değer o anda😂😂😂
mom0989 AreninAnnesi7301 olsun olsun ben bu durumdan memnunum. Ağlarken baba demeyi öğreteceğim 😂😂 birde en büyük zevkim eşim yemek yerken ya da Kahvaltı yaparken kızı hep kucağında oturuyor o alışkanlık oldu artık 😀😀