nurturkdal ben doğumdan 5 gün sonra gitmiştim bence gerekli birde 40. Gün ultrasonla baktı rahmin toparlanıp toparlanamdığına bakıyo yumurtalıklara ikinciyi düşünürsek en erken ne zmn olucağını söyledi spiral hakkında bilgi verdi rahim ağzı aşısı hakkında doğum yapalı 3 ay oldu yarın hem smear testim olucak hemde rahim ağzı kanseri aşısı