18 günlük bebeğim var. 6 günlükken göbeği düştü. Sonrasında sarı akıntısı vardı. Zamanla kanamaya döndü. Bugün hastaneye götürdüm. Göbek deliğine bir ilaç sürüldü ve k vitamini aşısı yapıldı. Akşam üzeri bebeğimin göbek deliğinin siyahlaştığını gördüm. İlaçtan dolayı mı sizce? Bilgisi olan var mı?