Sedefinpamugu Kızlar ben iki ay önce aptamil kutu devam sütünden almıştım 3-4 kez verdim sütünün azaldığı bi ara sonra bidaha almadı kapağı kapalı tertemiz serin bi ortamda durdu iki ay oldu simdi tekrar sütümde azalma oldu vermek istiyorum ama kutunun üstünde kutu açıldıktan 4 hafta sonra kullanmayın diyor kokusunda tadında hicbir değişiklik yok böyle olup kullanan oldu mu?
Sedefinpamugu Zuzu35 ozaman kullanmayayim çocuğuma zarar olacaksa fayda yapalım derken zarar vermeyelim