Kehribarın diş çıkartmada kanıtlanmış hiç bir etkisi yok. Aksine bi çok ülkede yasaklanmış durumda. Bebeğin boğulma, yutma riski çok yüksek. Hiç bir doktor tavsiye etmiyor. Ayrıca gerçek kehribar mevcutta satılan fiyatlardan çok çok pahalı bir taş. Satılanlar ağaçtan sağım yöntemiyle yani doğal taş değil. Bende instagramda çok görüyorum merak ettim doktora sordum asla takma dedi. Zaten diş ateşi 3-4 gün sürüyormuş. Bazı çocuklar ateşlenmez ve huysuzlanmazmış bile. Gözümden sakındığım çocuguma boğulma riski olan ve kanıtlanmış yararı bulunmayan bir ürün kullanmam. Kullanan arkadaşlara saygı duyuyorum. Konusunun açıldığını gördüğüm için bilgi olsun diye yazıyorum. Sağlıklı günler.