Arkadaşlar kızım 4 aylik oldu sağlık ocaginin verdiği deviit 3 kullanıyordum geçen gün vegaferon verdi ama hiç iyi değil diyorlar ve ben artık ikisinide vermek istemiyorum sizler hangi kan damlası ve vitamin damlası kullanıyorsunuz bana söyleyin bende onlardan alayım ya hangisini alacam bilmiyorum …