Canlar zayıf hamile kaldım 70 ile doğuma girdim ancak emzirdigim için kilolarim hemen gitti birde bünye meselesi sanırım bilmiyorum 65 te falan kalmak istiyordum boyumdan dolayı zayıf görünüyorum 57 im suan kilo almak için bı tavsiyeniz var mı böyle olup şunu yaptım diyip kilo alanlar varmı birazcık almak istiyorum