Yeşil kabağın yarısını soyup küçük küçük doğruyoruz pirinç salça tavuk yada et suyu tabi normal suyla karışık tuzunuda ekleyip iyice pişiriyorum aslında normal kabak yemeği tarifi. Somra blender yada rondoya vuruyorum az pütürlü kalıyo pirinçten dolayı. Kıvamı cıvık olursa irmik ekleyün tüm çorbalarda mükemmel oluyo ☺️ nacizane bi fikir inşaAllah tüm bebişler çok sever ☺️ benim kızım seviyo dediğim şeyi bidahaki sefer yemiyo ama olsun 😀