Zeynosmom Güzel anneler merhaba. Bebeğim 7 aylık oldu . Özel aşıların iki dozunu yaptırdık fakat üçüncü dozu ne zamandı hatırlayamıyorum.. sizlere soruyorum çünkü doktorumuzla aramız bozuk 😞
Deletedmom72 Zeynosmom Aşı kartınız yok mu ? Hastaneden çıkarken bir kitap veriyorlar ya orda yaziyor olmsi lazim
Zeynosmom Deletedmom72 hay Allah razı olsun.. yazılmıyor özel aşılar sanıyordum ama yazmış doktor. Çok teşekkür ederim