Kupraaaaa7777 Benim doktorum ilk 2 ay biberon verme demişti, 2 aydan sonra artık memeden kopmaz ama öncesinde biberona alışırsa emmez dedi. 2 aydan sonra da memeyi bırakmaz dedi. Ben de öyle yaptım. İlk 10 gün mama vermem gerekti. Ama şırıngayla, kapla verdim. Şu an 6 aylık, işe başladığım için biberon da veriyoruz, ek gıdaya da başladık. Hiç meme reddi yaşamadık. İnşallah böyle devam eder. Sütünüz de yeni yeni artmaya başlayacak zaten. Eğer güzel güzel emerse mamaya ihtiyacınız kalmaz zamanla. Bol su, bol yeşillik ile beslenin. Bebeğiniz her uyuduğunda ya da 2 uyumasından birinde siz de kestirin. Dinlenmek şart, şimdi başınızda çok kalabalık vardır büyük ihtimalle. Yardım alın, ama her kafadan çıkan sese kulak asmayın. Hatta hiiiiç duymayın. Bebeğiniz size, siz bebeğinize öyle güzel alışacaksınız ki zamanla. Sadece biraz daha zamana ihtiyacınız var. Allah analı babalı büyütsün 💕