Dilru Elifhifa bende aynı problemi yaşadım, demir eksikliğim varmış meğer. İlaçlara başlayınca geçti. Kan değerlerinizi kontrol ettirin.
Elifhifa Dilru en son baktırdığımda değerlerim normaldi ams şuan bilemiyorum. Hastaneler karışıkken de bu durumda gidemem bi süre sanırım
Elifhifa afra_orhon87 evet bende sık sık ateş ölçüyorum ve aynı düşüncelere bende kapılıyorum. Bana eşime bişey olsa kızımız ne olur diye. Düşüncesi bile Çok kötü. Sanırım içinde bulunduğumuz kötü günlerin bize getirileri bunlar
afra_orhon87 Elifhifa komşu kapıyı çalsa panik oluyorum acmasam mi diye gereken tedbiri alicaz gerisi ilahi takdir
[silindi] Elifhifa aynısı bende oluyor meğerse b12 ve kan değerlerim çok düşmüş bu yüzden oluyormuş 🤷♀️
DorukMerve19 Kaygı bozukluğu hormonsal bir durumdur,kalp Çarpıntısı buna bağlı olarak triod değerlerinizle ilgili diye tahmin ediyorum. Böyle durumları bende çok yaşadım meğerse altında yatan sebep triodmiş ..
Elifhifa DorukMerve19 geçmiş olsun. Tiroidlere batırmıştım daha önce normaldi ama şuan için bilemiyorum
Elifhifa Baharoyku evet bende çok taktım stres yapıyorum istemsiz şekilde. İnşallah bir an önce geçer bu kötü günler
Meliscikveannesi Elifhifa psikiyatriye gidip tanı koydurdum tesekkur ederim maalesef insanin yasantisini zorlastiriyor ama yasiyoruz iste 🤗
AyseAlyamm Elifhifa canım panik atağa benziyo anlattığın Bende de var malesef . Papatya rezene Melisa anason demleyip günde 2 finca icebilirsin rahatlatır .