Bsr16 Arkadaşlar kızım 6 aylık hala tek delikli biberondan içiyor ne yaptıysam 3 delikliye geecemedim tıkanıyor. Tek delikliden içerkende terliyor yoruluyor. Lansinoh kullanıyorum bana bu konuda önerileriniz olurmu
Deletedmom72 Bsr16 Bilgim yok ama fikir olarak tek delikli biberona igneyle baska delikler acip alistirma mi yapsaniz acaba. Fikir olarak söylüyorum hic denemedim. Zaten igne deligi kucuk oldugu icin belki oyle oyle alisir 6 7 tane delseniz falan.