Merhaba Arkadaşlar,
4+7 günlük bir oğluşum var ve 2 gündür meme ucumun dibi kesilmiş durumda ve diş çıkartmıyorda gerekli önlemleri şimdilik aldım fakat emziremiyorum ondan da ziyade bugün meme reddi oldu ilk defa sütümü sağdım fakat bu neden olur nasıl geçer sonraki süreç nasıl ilerler hiçbir fikre sahip değilim. Malum doktorlardan da uzağız, Başınıza böyle bir durum geldi mi ? 🤦🏽♀️